برندگان نخستین دوره از مسابقه

« فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»

معرفی شدند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین دوره از مسابقات «فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» با هدف تعمیق بصیرت و روشنگری و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعلام برندگان این دوره از مسابقه خبر داد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، از برگزاری «مسابقات فرمایشات مقام معظم رهبری» خبر داد و گفت: به حول و قوه الهی و با استعانت از درگاه ایزد منان، نخستین دوره از «مسابقات فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)» با هدف تعمیق بصیرت و روشنگری و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار و با استقبال گسترده‌ای از سوی همکاران محترم مواجه شد.     
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: در مجموع در مراسم قرعه‌کشی که به مناسبت ماه ربیع‌الاول انجام شد، تعداد 30 نفر از کسانی که به سوالات مطروحه از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در شش ماهه نخست سال ایراد فرمودند، پاسخ صحیح ارسال کردند، به قید قرعه انتخاب و مقرر شد به هر یک از برندگان مسابقه مذکور جایزه نقدی اهدا شود.
وی افزود: به دلیل استقبال خوب کارکنان از این مسابقه، قرار شد مرحله دوم مسابقه فرمایشات مقام معظم رهبری در شش ماهه دوم سال نیز در اواخر بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,